Dr.sc. Božo Skoko, “Kako države i gradovi postaju brendovi ”
Dr. sc. Božo Skoko rođen je u Ljubuškom 1976. godine. 1999. godine diplomirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. 2003. je magistrirao na temu Imidž Hrvatske u međunarodnim odnosima, a 2008. je obranio doktorsku disertaciju iz politologije na temu Komparativna analiza imidža Hrvatske u državama nastalim na prostoru bivše Jugoslavije.
Docent je na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, gdje vodi kolegije iz odnosa s javnošću. Područja njegova znanstvenog interesa su: odnosi s javnošću i komuniciranje, međunarodni odnosi, nacionalni identitet i imidž te mediji. Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila mu je 24. studenoga 2011. posebnu nagradu za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj (Grand Prix award 2011) Od 2005. gost je predavač na diplomatskoj akademiji Ministarstva vanjskih poslova, iz tematike Identitet i imidž Hrvatske. Autor je mnogobrojnih radova iz odnosa s javnošću, međunarodnih odnosa i brendinga destinacija. Suutemeljitelj je Millenium promocije, jedne od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću te dugogodišnji konzultant za strateško komuniciranje. Bivši je novinar i urednik Hrvatske televizije. Autor je četiri knjige te dvadesetak znanstvenih radova vezanih za odnose s javnošću, promociju i upravljanje imidžom države. Član je Suda časti Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Među prvim je hrvatskim znanstvenicima koji su se sustavno počeli baviti ulogom imidža države u međunarodnim odnosima te upravljanjem identitetom i imidžom gradova i regija.
Sorry, the comment form is closed at this time.