Dr.sc. Josip Müller: “Upravljanje odnosima s klijentima”
Dr. sc. Josip Muller, autor je knjige “Upravljanje odnosom s klijentima” te ko-autor knjige “Put k elektroničkom poslovanju”.
Dobitnik je i posebne Rektorove nagrade za vođenje projekta KONTAKTA FER ’96.
Sudionik je natjecanja u menadžmentu IZUM ’9. Josip Muller karijeru je započeo vođenjem dva projekta društveno-medijskog tipa (1994-1997), nastavio kao pripravnik od 1999.-2000. u Coca-Cola Beverages. Nakon toga zaposlio se u P&G na poziciji Customer team marketing manager do 2002. od kada radi kao Business development manager za Johnson&Johnson. Veliko iskustvo nosi upravo iz rada u te četiri svjetske multinacionalne kompanije.
Veliko iskustvo stekao je u radu na knjizi sa prof. dr. sc Velimirom Srićom, a danas radi i na novoj knjizi “Category management”. Danas radi kao Business development manager za HR i BiH, za Johnson&Johnson te je clan sredisnjeg odbora Europskog doma Zagreb i Europskog pokreta Hrvatske, a u klubu se nalazi na funkciji voditelja Hrvatskog Akademskog Poslovnog Kluba.
Sorry, the comment form is closed at this time.