Gospodin Josip Joe Bašić: “Ultra Europe: Kako megaspektakli povećavaju atraktivnost turističke destinacije te koji je utjecaj Ultra festivala na razvoj turizma grada Splita” 25.veljače 2020. u prostorijama Europskog doma
Hrvatski akademsko-poslovni klub poziva Vas na otvoreno predavanje i razgovor uz gospodina Josipa Joea Bašića na temu “Ultra Europe: Kako megaspektakli povećavaju atraktivnost turističke destinacije te koji je utjecaj Ultra festivala na razvoj turizma grada Splita”” u prostorijama Europskog doma Zagreb (Jurišićeva 1/1) 25.veljače 2020. (utorak) u 19 sati.
Ulaz je besplatan te je dolazak potrebno najaviti na mail barbara.hapk@gmail.com
Više o predavaču:
Josip Joe Bašić osnivač je i vlasnik je agencije MPG South East Europe, vodeće prodajne i marketinške agencije u Jugoistočnoj Europi koja operira u 8 zemalja te s uredima u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji. Javnosti je poznat kao glavni je organizator festivala Ultra Europe u Splitu, koji već 8.godinu zaredom okuplja mlade iz cijeloga svijeta.
Rođen je 1971.godine u Torontu u obitelji hrvatskih korijena te je u Kanadi završio osnovnu i srednju školu, te diplomirao marketing na uglednoj Ivey Business School na Western Universityju. S 26 godina, odlučio je otići živjeti u Hrvatsku i osnovao tvrtku MPG (Marketinško promocijska grupa) koja se bavi promocijom. MPG je postavio najviše standard poslovanja u promociji i event management u Hrvatskoj te je tvrka proširila svoje poslovanje i na okolna tržišta u regiji. To je prepoznalo niz vodećih svetskih kompanija (P&G, Philip Morris, Johnson Wax…) koje su angažirale MPG te i dan danas uspješno surađuju s njome.
Nakon organizacije niza uspješnih gostovanja svjetski poznatih DJ-a u Hrvatskoj te nakon dugotrajnog lobiranja, Joe je uspio u Hrvatsku dovesti jedan od najvećih svjetskih festivala elektronske glazbe – Ultra, te je tako Split postao središte za održavanje ovog festivala u Evropi. Prva Ultra u Hrvatskoj održana je u Splitu 2013. Te je procjena da je njezin efekt Splitu donio financijski oko pola milijarde eura, uz dolazak više od 150 tisuća posjetitelja u samo tjedan dana. Osim u Hrvatskoj, Ultra festivali održavaju se na desetak planetarno popularnih destinacija i to u Tokiju, Miamiju, Singapuru, Riu i sličnim zabavljačkim mekama suvremenoga svijeta. U svom će izlaganju g. Joe Bašić iznijeti konkretne argumente i podatke koji pokazuju I dokazuju kako i koliko mega eventi poput Ultra Europe mogu utjecati pozitivno razvoj i na ukupne rezultate grada kao turističke destinacije.
Joe ujedno obnaša i dužnost predsjednika Kanadsko-hrvatske poslovne mreže te aktivno radi na povezivanju kanadske dijaspore s Hrvatskom.
Sorry, the comment form is closed at this time.